DSC 9995

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo jedzie z 78. Tour de Pologne. Lider rynku gazu ziemnego w Polsce, jedno z największych i najstarszych przedsiębiorstw w naszym kraju zostało Oficjalnym Partnerem Pomiaru Czasu Tour de Pologne UCI World Tour.

 – Jeśli na mecie któregoś z etapów, albo nawet całego wyścigu, trzeba będzie przeliczyć szerokość opony na różnicę czasową, dopilnujemy, żeby nie została uroniona najmniejsza nawet część sekundy – zapewnia PGNiG. Dla Tour de Pologne to powrót do współpracy z tym koncernem po 12 latach. PGNiG już raz wspierało organizację kolarskiego wyścigu dookoła Polski – przy 66. edycji, w 2009 roku.

– PGNiG to ekstraklasa wśród nie tylko polskich, ale i światowych przedsiębiorstw, a Tour de Pologne to Liga Mistrzów kolarskich wyścigów. Współpraca obu marek wydaje się więc czymś naturalnym i bardzo się cieszę, że ponownie ją nawiązaliśmy. Z przyjemnością znów witamy PGNiG w rodzinie Tour de Pologne – mówi Czesław Lang, dyrektor wyścigu. 
– Otrzymaliśmy atrakcyjną ofertę współpracy, która pozwala nam oczekiwać pozytywnych skojarzeń z marką Partnera. Współpracujemy w dość newralgicznym i wymagającym precyzji elemencie, istotnym dla całego wyścigu, jak i poszczególnych zawodników. Czujemy ciężar odpowiedzialności, ale jesteśmy na to gotowi – nasza codzienna praca wymaga od nas i precyzji, i odpowiedzialności, i troski o bezpieczeństwo. Tak samo jak na profesjonalnym przygotowaniu, organizacji i przebiegu tego najpopularniejszego wydarzenia kolarskiego w kraju, zależy nam na kreowaniu spójnego wizerunku PGNiG, jako marki wspierającej polski sport – informuje PGNiG.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo to od wielu lat jeden z największych mecenasów polskiego sportu. Od blisko dekady jest sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej. Współpraca ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce obejmuje wsparcie kobiecych i męskich reprezentacji zarówno na poziomie seniorskim, jak i młodzieżowym. Spółka jest tytularnym sponsorem PGNiG Superligi – kobiet i mężczyzn, angażuje się także w promocję letniej odmiany tej dyscypliny, m.in. poprzez wsparcie PGNiG Summer Superligi w piłce ręcznej plażowej. Poza tym PGNiG często wspiera różne inne wydarzenia sportowe, m.in.: Bieg Tropem Wilczym, Grand Prix indywidualne Mistrzostwa Świata na żużlu, Turniej Tenisa o Puchar Prezesa PGNiG. Do tego grona znów można dopisać Tour de Pologne. 
– Nasze zaangażowanie w Tour de Pologne ma charakter wizerunkowy. Jako polska spółka wspieramy nasz narodowy wyścig kolarski. Lang Team jest najlepszy w tym co robi, my też jesteśmy liderem w swojej branży. Dołączając do grona partnerów Tour de Pologne chcemy ugruntować wizerunek PGNiG, jako spółki osiągającej doskonałe wyniki biznesowe i potrafiącej się mądrze dzielić profitami. Jesteśmy uznanym mecenasem polskiej kultury, z nie mniejszym zapałem wspieramy polski sport – podkreśla Oficjalny Partner Pomiaru Czasu Tour de Pologne UCI World Tour.